Monday 25 June 2012

♥ Tercapai Juga

Dulu asyik dengar saja dari rumet & kawan-kawan tentang keenakan makanan di sana.

Akhirnya arini hasrat mahu ke sana tercapai juga.

Thanks kepada rumet yg bawa saya p lunch d sana arini.

Sanggup berjalan kaki pada jam 12 tengahari semata-mata mahu p makan d sana.

Bersemangat gitu. Kau ada?

Hahahaha.


Mujur la sesampai saja d sana x ramai sangat orang.

Mungkin belum lagi time rehat kot.

Sebab rumet kata if tengahari ramai staf & students lunch kat sana.


Ok 1st kami p order dulu laicikang.

Ramai yang kata laicikang kat sini is the best!

So rugi kalau da sampai tapi x cuba.

Hihihihi.

Then baru la kami ambil makanan untuk lunch.

Untuk keterangan langsung, sila la lihat gambar-gambar di bawah ni.

(^-^)

| Ini makanan saya. Ayam goreng tu sangat sedap tau!LIKE it. |
| Ini makanan rumet saya. I like the cendawan goreng.Sedap o..|

| Laicikang hanya RM2..Berbaloi.. |
| Banyaknya..Kan? |
| Sesuai dengan nama..Memang ada laici..Hihihi..|
| Laicikang pun ada tembikai tau.Hihihi..|
| Tudiaaa!Banyak sangat-sangat tapi puas hati..|

| Di sini la kami p lunch..Hihihi..Pusat Islam UUM..|
| Wakaf ni adalah tempat saya & Yong selalu pergi masa sem lalu untuk buat revision..Tenang..|


Rasa happy sangat-sangat sebab akhirnya tercapai juga hasrat mahu p makan di sini.

Selalu mahu pergi juga but ada sahaja hal.

Berbaloi jalan kaki dari DPP semata-mata mahu p makan d sini.

Saya suka ayam goreng & cendawan goreng tu.

Sedap sangat sangat sangat.

Hihihihi.

Tidak lupa juga laicikang yang sedap & banyak sehingga membuatkan perut saya penuh!

Seriously! Lepas makan terus mengantuk ni.

Hahaha.

Apa lagi, lepas sampai DPP terus tidur.

Hihihihi.


Saya bersyukur sangat-sangat kerana biarpun d hari-hari terakhir saya d sini,

saya masih diberi kesempatan utk menikmati keenakan makanan yg ada d sini.

Terima kasih rumet.

(^0^)




No comments: