Sunday 3 June 2012

♥ Perasan

Beberapa hari ini, apa yg saya perasan.

Lepas demam suda beransur sembuh,

badan pula terasa lenguh-lenguh.

Tidur pun melebihi 8 jam.

Tidur awal, bangun lewat tapi petang pun tidur sampai 3-4 jam.


Beberapa hari ini, apa yg saya perasan.

Saya makan banyak dari biasa.

Tabiat lama yg suda dikikis akhirnya diamalkan semula.

Mungkin sebab masa buat revision utk exam banyak guna tenaga kan.

Jadi makan pun kena banyak la.


Beberapa hari ini, apa yg saya perasan.

Saya sentiasa ingat peristiwa-peristiwa yg saya lalui sepanjang 4 tahun di sini.

Terlalu banyak kenangan yang sukar untuk dilupakan.




Beberapa hari ini, apa yg saya perasan.

Saya agak lambat untuk menghabiskan nasi yang dibeli.

Selalunya kalau makan dgn kawan-kawan, saya yg menang.

Sebab saya yg selalu menghabiskan makanan lebih awal dr kawan-kawan.



Beberapa hari ini, apa yg saya perasan.

Saya takut kalau sem ini saya tidak dapat buat yg terbaik spt sem-sem lepas.

Entah. terlalu payah rasanya subjek-subjek sem ini.

Macam 1st times ambil exam pula.


Beberapa hari ini, apa yg saya perasan.

Saya teringin mahu p satu tempat.

Tempat d Kedah yg 1st saya p lawat.

Harap b4 tinggalkan Kedah nanti, masih ada kesempatan p sana.




Beberapa hari ini, apa yg saya perasan.


(^-^)


1 comment:

Anonymous said...

hik3.. u can do it..!! gudluck final exam!!