Friday 27 July 2012

♥ Result

Akhirnya 26 Julai menjelma juga.

Seperti yg dijangka, result sem ini tidaklah sebaik result 2 sem yg lalu.

Memang suda dijangka yg xkan dapat 4flat utk sem akhir ini.

Agak sedih & kecewa juga.

Namun, semuanya suda terjadi juga kan?

Yg pasti suda buat yg terbaik kan?

Walaupun PMS kali ini jatuh dengan mendadak sekali disebabkan ada 1 paper dpt "B",

namun saya tetap bersyukur kerana saya akan konvo sebagai 1st class student.

Saya bangga dgn diri saya kerana impian saya akhirnya tercapai.

Terima kasih kpd family, semua pensyarah & kawan-kawan.

Tahniah juga diucapkan kepada mereka-mereka yg mendapat keputusan yg cemerlang.


Nasihat untuk junior-junior.

Pilihlah subjek elektif bebas yg tepat.

Kerana tersalah pilih akan menyebabkan result anda jatuh mendadak spt saya.

Anyway, All the best.

(^-^)

No comments: