Wednesday 28 March 2012

♥ Berturut-turut

Tidak cukup rehat..

Tidak cukup tidur..

Tidak cukup minum air *sbb air sini kekuning-kuningan

Badan sudah lenguh-lenguh..

Kaki terasa macam mau patah saja..

Minggu ni & minggu depan pastinya sangat-sangat busy & pack..

Isnin lalu terpaksa bangun awal daripada biasa sbb ada seminar..

Petang pula terus p KFC dgn kawan-kawan..

Sorang kawan tu mau berbuka puasa di sana..

Selasa pula bangun awal pagi juga..(T__T)

Sebabnya mau pergi Jabatan Imgiresen di Anak Bukit..

Oya, saya pergi di sana dgn 3 org junior perempuan..:)

System down yg berlaku ketika itu menyebabkan kami membawa diri ke Pekan Rabu dgn menaiki teksi!

Mujur la x mahal ni..Terima kasih pakcik!

Lunch & jalan-jalan di City Plaza menunggu waktu utk ke Imigresen semula..

Mujur la system suda tidak down lagi..

Cuma kena tunggu pastport tu siap dlm masa 1 jam saja..

Oppsss..Bukan pastport saya ya..Pastport junior sbb dia cuma renew..

Pastport saya?Pegawai di Imigresen sana kata kena tunggu paling lewat 5 hari..

Sbb dorg kena faks maklumat saya p Sabah lg..

Ok..Fine..As long i can get my own pastport b4 12th April..(^-^)

Masa mau balik tu kena jalan kaki beberapa meter utk ke bus stop..

Mujurlah ada bas lalu d sana ni..

Junior-junior ni terus balik U, saya pula singgah d Changlun jap..

Sesampai ja d Changlun, x lama kemudian 2 org coursemates saya sampai..

Sebenarnya saya suda makan tapi lapar semula sbb terlalu penat kot..

Then saya pun ikut dorg makan kat bawah jambatan tu..

Ni kali ke-2 saya makan cendol pulut di sana!

Memang terbaik & sedap!!!Hihihi..(^-^)

Oya, 1st times makan nasi goreng ayam di sana, boleh tahan juga la..

Masa balik tu naik bas free saja..

Mujur sempat beli barang-barang b4 bas tu datang..

Tengahari tadi pula p mall dgn rumet..

Bank in duit jap & kira-kira mau habiskan baucer yg tinggal sekeping lg tu..

Tapi tadi mmg xtau mau beli apa ni di sana mall..

So, baucer tunggal ni belum lg digunakan..

Menyesal pula semalam x beli barang-barang di kedai buku Popular, City Plaza..(T_T)

Petang tadi bercadang mau p Pasar Malam (PMC)

Teringin sangat-sangat makan sayap ayam bakar tu..

Tapi disebabkan cuaca yg panas & keletihan itu masi terasa,

so plan utk ke pasar malam tu terpaksa dilupakan..

Penat..

Itu baru 3 hari berturut-turut..

Belum lagi seminggu kan???

Agak-agaknya kalau seminggu berturut-turut busy,

suda kali masuk hospital kan..



(^-^)_V

No comments: